kuuuul

Vissa komplimanger värmer ju mer än andra. Helt klart. Ett exempel är:
Flicka 5 år - Åh vilken fin tröja du har.
Jag - Tack!
Flicka 5 år - En sån vill jag också ha, fast i barnstorlek... och inte med så där mycket rött, säger hon och pekar på min hals/bröst.

Jag tittar ner på min lila tröja och tittar sedan på min hy, för att jämföra.

Jag - Jaa, jag har väl bränt mig lite så är väl lite röd...
Flicka 5 år, flicka 7 år - MYCKET RÖD!


Lite kort av vad man har fyllt de senaste veckorna med.
Första veckan på lovet- jobb (väldigt bra jobb, I can tell)
Sedan lite stan, med träning och kompisar.
Sedan väldigt så efterlängtad ridning, i flera doser.
Sedan spelning i Krångede. Ett tips på en utmaning är att försöka spela och sjunga intill älven och vattenkraftverket (utan mikrofon), då de släpper vatten. Kan försäkra er om att det hörs typ absolut ingenting.
Sedan lite midsommar, först teater i Döda fallet sedan lite umgänge hos Kristina med folk.
Sedan lite volleyboll, pizza, Tove, sälj-mina-syskon ögonblick mm. Kul!
Last year in Fisksjön with Tove, syss and Mum. Mysig kväll.
Och imorgon beger jag mig förmodligen söderut. Mot Stockholmshållet och sedan mot Dalarna för lite musikunderhållning.
Och, solen och värmen har visat sig igen. Mmhmm, I like!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ELIN, Jag har också bränt mig, så att jag ser ut som danska flaggan. Jag vet inte om hanna visade bilden jag mms:ade men du måste se den haha.

2010-06-28 @ 12:15:11
URL: http://ieatkids.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, den må jag ju se! :)

2010-06-28 @ 17:43:30
URL: http://elinjohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0