goa dagar

Alltså, något som konstant får en att dra på smilet är mitt jobb. Nu är vi inne på tredje speldagen, och kan ju inte påstå att de två tidigare dagarna har gått suveränt... Lät, och låter fortfarande, som jag är typ i målbrottet och inte kan hålla en ton, och det blir ju ganska så sårbart då eftersom det är bara som sjunger nu. Men aja, idag gick det iaf lite bättre! Först besökte vi Strandliden, vilket gjorde min dag när vi blev bjudna på jordgubbar och glass. Och så blev man lite varm om hjärtat när man såg att en tant satt och torka en tår, snyft snyft. Och sen (det som verkligen gjorde att man log konstant) en tur till Björkhammar och till de schyssta som bor där, där blev man så jädrans glad! Där bor typ den skönaste tanten i hela östjämtland, så skön!

Så nu är man glad veckan ut, och ännu gladare ska man väl bli när man ska ut och frigöra lite endorfiner med lite träning! Gött.

I lördags var det cruising, vilket var en jädrans kul kväll. Den hade ju dock sina mindre vackra stunder, men sånt ingår väl antar jag. Ronja besökte denna ibland ganska så najsa håla över helgen också, mycket trevligt!

Förmodligen är det schyssta dagar på ingång. Jobb, träning, festival och kanske lite festligheter väntar.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: ronja

Det var väldans trevligt!:)

2010-07-06 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0