förvirrad

Okej, ett erkännande är på gång. Jag må vara senil, dum, borta eller helt enkelt bara allmänt sinnesförvirrad.
Rebecca har ju läst Twilight! Var fick jag det ifrån, att hon typ hatar allt som har med Twilight att göra...? Kanske så blandade jag ihop henne med Ida, men det känns lite orimligt. För kan ju inte se så många likheter dem imellan som skulle göra att jag blandar ihop dem. Och inte schysst kompis förresten, vem skulle blanda ihop sina vänner liksom?! Hm.

Tove gav mig tidernas skuldkänslor igår iaf. Jag är tydligen inge bra vän, och allt som inte går enligt Toves väg är mitt fel.
Får Tove inge bra resultat på matteprovet- Elins fel.
Är Tove dyster-Elins fel.

Lyckligtvis så känner jag ju denna flicka så bra att jag vet att det mesta hon säger är lite av ett skämt. Tur det. Annars skulle ju mina Vittra-feelings visa sig och jag skulle vid det här laget ha rabatt på rakblad.

Slutsats- Jag är inge vidare kompis, blandar ihop mina vänner och gör dem dyster. Soorgligt!

Kommentarer
Postat av: j e n n y

åååååh jag saknar dig

2010-05-19 @ 19:14:07
URL: http://hejdarjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0