alla dessa beslut

Mest irriterande saken just nu: Att alla affärer börjar sälja julsaker, jag tror jag spyr. Jag är redan less och det är inte ens första advent.
Plus att jag börjar få panik. Jag tänkte att det är ju långt kvar innan man ska välja gymnasium men nu märker jag att det är väldigt mycket saker som avgör vad jag ska välja så nu känns det som att jag måste börja fundera lite mer (panik, jag vet inget alls, och jag kommer dessutom att ha svårt för att bestämma mig) Men tydligen har jag och ganska många andra mer koll på läget än vad vår SYO har, vilket känns oerhört tryggt, suck.
Jaja, man ska ju bara bestämma vad man ska göra de tre kommande åren, en baggis. (och nu ska jag inte klaga något mer, punkt)

Det är bara för kallt just nu, har inte hunnit vant mig än. Får väl säga att jag är som ett djur, har inte satt päls än.
Men det är ett fint vinterland just nu, och man trivs.


Kommentarer
Postat av: becca

det är ju myys juu!

2008-11-23 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0