ett léende

Veckans citat
Tjuvlyssnat

Satt på bussen på väg till Lugnvik och en man som satt strax bakom mig pratade i telefon, ganska högt så att det flesta kunde höra.

"Siiter nu på en kollektiv brödlimpa på väg mot knarkparken"

Haha, då fick man sig ett småskratt, jag och några fler att döma av deras miner!
Tyckte ifall det var lite roligt.

Snart, snart så har USA en ny president, och jag hoppas verkligen att det blir den rätta. Presidentval ikväll, svensk tid!

Och snön är borta, suck förmodar jag. Men nått som man blir riktigt glad är barn! Haha, riktigt kul ibland! :-)


Kommentarer
Postat av: becca

Har dom! hahahaha!

2008-11-04 @ 19:37:08
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0