"waste of time" ?

Jag som tänkte att jag skulle uppdatera här ganska ofta men ja, det gick ju som det gick det. Jag kan ju erkänna på en gång att jag inte är något datafreak, specielt inte på sommaren, (då man skulle kunna göra andra saker än att sitta vid datorn, om man har lust med det vill säga) och jag lär ju inte bli det heller skulle jag tro, eller vem vet? Men så att jag inte ska bli helt avskärmad från denna "datavärld" så är det väl bäst att jag skriver nånting nån gång:)
Fast nu har jag ingen fantasi och kommer inte på nått bra att skriva så.... fast nu har jag ju redan skrivit lite iaf (väldigt ointressant men ändå).  Jaja, nu har ni lagt en stund av er dyrbara tid på att läsa mitt helt ointressanta inlägg. Men om ni nu ändå har orkat klicka er hit så har ni nog klarat av och hunnit med att läsa det här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0