brist på tankar

Innan så tänkte jag på massor av saker jag skulle skriva, men dom tankarna är som bortblåst med vinden nu, suck. Men dom kommer kanske tillbaks. Men eftersom mitt tidigare inlägg sög, så kände jag att jag behövde skriva nått annat. (jag skrev det tidigare men la inte ut det, vem vet varför). Och eftersom vi har typ maraton om vem som ska sitta vid datorn så ska man väl passa på antar jag.
Jag har helt plötsligt blivit oerhört less på att åka buss fram och tillbaks, eller, det har ju alltid varit drygt men nu kändes det som en evighet. Men som tur är så åker man för något kul :-)

Eftersom det känns som att min basföda till lunch består av sojaprodukter, typ korv eller nått annat (hur dåligt som helst, jag vet) så tänkte jag att jag och många andra borde gå en vegetarisk matlagningskurs, känns verkligen som att det behövs. Men jaja, inte för att jag direkt är så intresserad av att laga mat men ändå (vårt kök är typ förbjudet område för mig). Ehm ja, i fall ni behövde veta. (?)

Ni får kalla mig knäpp eller velig (vilket jag redan vet om) men jag kan ju erkänna att jag skulle vilja va med er nu, men nu ska jag ju vara en pigg och fräsh "ungdomsledare" imorrn så därför är jag där jag är nu :) HA KUL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill gå en sån matlagningskurs! :) trost att allt som är vegetariskt ser sjukt äckligt ut.



och, du missade faktiskt inte så mycket. :p

2008-10-25 @ 17:03:47
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0