denna tid

Ett sent God Jul till alla eftersom jag inte prioterade att sätta mig vid datorn på självaste julafton, ett smart val. Men jag hoppas att alla hade/har en bra jul!

Igår så pratade vi gamla minnen hos Stina, vissa saker kommer man ihåg med glädje medans andra har man försökt att glömma, men förgäves. Kul kväll iaf, och vi åkte även i denna orts kära slalombacke, fint väder och fint före, ett bra val att åka den dagen.  

Just nu är min fantasi ur funktion, så blir inget lite längre inlägg med någon tanke bakom att vänta nu, men blir väl förhoppningsvis något sådant inom snar framtid. Och kommer inte på någon nyhet att skriva om heller, och inte ens något så icke-värmande-prat om någon irriterande politiker heller. Men som vanligt överlever de flesta ändå.

Ska väl önska alla en skön och rolig fortsättning på årets slapp- och mat månad, då jag har en liten känsla av att det icke kommer att bli något regelbundet uppdaterande på denna blogg just nu. Men kan mycket väl bryta mot den tanke som jag nyss skrev, ifall jag skulle falla mig in för att skriva något ganska snart igen. Så det blir kanske något uppdaterande här den närmsta tiden ändå, men med tanke eller inte bakom är att vänta och se. Men slutgnaggat om det, man förstod nog innebörden av detta stycke, eller så inte.
Tror nog att detta inlägg börja lida mot sitt slut, ska nog gå och lyssna på bra musik och gömma undan min brors Metallica skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0