hejjagkanalltomnyttignäringsrikochbramat

Åh! Jag sitter och letar efter den där dokumentären om Woodstock som gick på SVT för ett tag sen, eller jättelänge sen. Kom inte ihåg när den gick. Men, jag hittar den inte! Den finns inte på SVTplay, vilket den borde göra... Jag menar inte dom där tre avsnitten som gick nu innan jul, utan det var en dokumentär om Woodstock.
Blää.
Jag tänkte göra makaronipudding av dom fantastiska goda tre-minuters-makaroner vi gjorde häromdagen (det blev till en stora klump som typ ingen ville äta. Hur kan man misslyckas med tre-minuters-makaroner?) Letade upp ett recept, skulle vara i ugnen typ 40 min. Det lät länge. Jag orkar inte vänta och jag kan inte se woodstock dokumentären. Humör=dåligt.
Alltså, jag ska nu äta, antingen, den totalt underskattade maträtten fil med havrefras, eller den näringsrika rätten nudlar med sweet chili sås.
Fortfarande, humör=dåligt.

Kommentarer
Postat av: t

Jag kände mig duktig idag. Eftersom när jag kom hem åt jag wook:en som blev över sedan i går. Hyffsat nyttigt tänkte jag...

Sen kom sockersuget och det blev kolasås och deg i massor. Känner mig aningens fet just nu. Inte bra, inte bra. Uscha.



Tänkte om du ville veta alltså. hahaha

2010-01-20 @ 22:04:42
Postat av: elin

Kolasås och deg, det var en ny blandning...;) Men har man sockersug så har man, haha:)

2010-01-21 @ 13:15:06
Postat av: Ida

Med min omgivning syftar jag typ på min konfaledare (som tvingade mig att spela träd) och min dramalärare (Ja jag har faktiskt gått på sånt ;D) som lät mig spela sten. No joke. Jag är helt värdo ;)

2010-01-28 @ 22:28:18
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: Ida

Alltså Elin... Januari!! Det är INTE ok. UPPPPDDAAATTTEEERRAAA!!! Du är ju värre än mig ju ;)

2010-03-03 @ 10:19:37
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: Lina

Det finns en film som heter Taking Woodstock, om det var den du tankte pa? Ar ju ingen dokumentar iofs, utan en dramafilm baserat pa killen som agde marken, riktig bra faktiskt!

2010-04-13 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0