hemma

Hemma igen, hemma i Hammarstrand, vilket känns väldigt skönt. Stan är helt okej och jag klagar inte, men tacka vet jag hemma. 

En vecka avklarad och det känns faktiskt väldigt bra än så länge, med skolan och allt annat. Och flyttar förhoppningsvis in i lägenheten imorgon, och det blir nog bra det med.

Läste i tidnigen om alla nya program och såpor som ska börja i höst, och jag funderar nu på om det verkligen blir så hemskt utan TV? Det känns faktiskt inte så, får nog mycket tid över till annat kul.
Fast ja, det är nog skönt att ha en TV ibland. Men nu när fallet inte är så får man väl tacka sig lycklig för att min mormor har kikare i sitt fönstret så att man kan kika över på grannens skärm ibland, om man nu skulle känna för det.

Nu ska jag gå ut och försöka få en gnutta sol och värme innan det är höst och mörkt och alla jagar älg. Och andra sidan så är det ju bara mysigt när det börjar bli mörkt, med alla ljus och även alla reflexkepsar som syns i skogen denna tid på året. För övrigt jagar jag varken älg eller använder reflexkeps, men ändå. 
Hade! 

Kommentarer
Postat av: Ö

helt seriöst så är du den skummaste systern jag nånsin haft... vad är det för mysigt med reflexkepor i skogsmörket?! :) hade hade! (som en del norrmän skulle säga;))

2009-09-04 @ 02:18:50
Postat av: Ida

Mamma glömde sin keps när vi åkte till huset i Spanien i somras så hon rotade fram farfars gamla neonrosa reflexkepa från typ 80-talet och gick runt med. Jag själv gick runt och letade efter en ny mamma XD

2009-09-28 @ 20:54:30
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0