en tid efter

Tove sa (för x antal dagar sen) att hon hade tänkt på att min blogg inte var så fin, vill bara upplysa om att hon var med och gjorde den, hrm. Men iaf, då gjorde hon en ny och tänkte bara säga att chansen att jag kommer att ha den är inte så stor. Därför att: Det första jag tror det flesta skulle tänka om mig är typ att jag tror  "jag är bara så bra och säg inget annat".
Hm, just därför så tror jag inte att jag kommer att använda den, men vem vet, jag kan mycket väl ändra mig. Men det är iaf en skön blandning på bilden, typ Titanic och Stolthet & Fördom. Försök lista ut hur den bilden ser ut. Och jag tänkte att iaf jag fattade mig på photoshop och diverse saker man behöver kunna så skulle jag göra en SÅ mycket värre till Tove, men hon slipper ju det nu så ska väl göra nån annan slags "hämnd", hm? Det här borde jag ha skrivit för, ja länge sen men det går ju lika bra att läsa nu. :)
Till dagens händelser: Vi kollade på match i stan, Jämtland förlora, suck. Men vi hade ju kul ändå:-)

Känner för att fortsätta skriva, om andra saker som händer i denna konstiga värld. Men nu ska här sovas, åh skulle gått och lagt mig för länge sen, dum blondin.

Kommentarer
Postat av: dregglarN

hahaha, nejdå. ingen kommer tro något sådant! haha, men jag tycker ändå att vi börde göra om designen, typ en helg då vi verkligen inte har något att göra, så du får fundera och vela och fundera och ändra dig gång på gång, på gång, på gång, på gång!!





HAHA! jadu! jag kanske borde nämnt att jag dregglar när jag sover! hahah, hände ju mig förra veckan att en som hoppade på i stugun fick väcka mig (och det kändes fan som om jag dregglade) eftersom jag hade ryggsäcken på sätet (vilket ärligt inte var med mening) och han frågade om han fick sitta där. därav "dreggla på stugubor" hahahah. inte för att de är snygga eller ngt. HAHA fan vad alla kommer missuppfatta det där. ojojoj



men fan elin, skriv oftare.

och när vi fixat din design kommer du nog vilja skriva blogg JÄMT!

2008-10-11 @ 12:53:06
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: tove

hahaha, nej! varför skulle det vara på noll?:o



ja! för designen måste ändras! haha.

och du får inte ta bort den! du skriver ju bra, synd bara att du skriver så sällan ;)



och haha. när sov jag brevid dig? xD

2008-10-12 @ 16:05:44
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA



DÖÖD ÅT DIG OCH DIN TENNISBOLL!

2008-10-14 @ 11:33:18
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: becca

Men ja eller hur! vad är det för fel på folk!

2008-10-14 @ 21:53:51
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Va? Din design är väl fin?

Vadå titanic? Jag borde nog sova

2008-10-14 @ 22:01:14
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Anonym

vänta, VA!? :o har jag sagt det?

grejen är (härmar dig nu litegrann) att jag tycker inte om att bensinen är dyr. men hellre är den dyr, än att världen går under om ett par år? och det är ju inte jag som gjort listan ;)



åh! jag ska hålla tummarna för Obama då! ;p



och detta ko-problem. Lotta förklarade så mycket bättre med en mening än vad du gjorde under en hel kväll! xD hahaha, nej men jag fattade som alla tyckte att man skulle typ förinta korna eller ngt. hahaha, men ... aja. jag fattar. x)



och fan, jag har ju värsta skräcken för att lukta äckligt. men jag tar en halv kort nästa gång!! :D:D



och jag tänkte fan på det idag! synd bara att man inte orkar åka till er och handla grönsaker, (från stan alltså) ;p

2008-10-22 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0