gangster

Om jag skulle ha varit lärare och haft Rebecca Mattila som elev när hon gick i typ ettan, tvåan  så skulle jag haft starka misstankar om att den ungen kommer att bli kriminell, typ åka in och ut ur häktet för diverse saker. (tur att det inte är så nu då) Oj oj oj, det hade jag aldrig kunnat tro om dig, Becca. Oskyldig som en ängel, puuh! Man börjar verkligen tänka nu kan jag tala om, mobbarn där. Jag menar, om Rebecca har varit "skolans värsting" (låter som ett skämt, ja jag vet) då kan man ju fundera över vad alla andra människor har gjort eller gör, eller vad alla politiker har gjort. Höhö.Mhm, nu börjar fantasierna flöda. Vem vet, Maud Olofsson har kanske åkt Norrland runt på en trimmad moppe och sålt hashplantor, eller så har kanske Göran Hägglund suttit i sina tonår och funderat (?) över bibeln och sen rivit bort några sidor...Nej, men oj vad man kan tänka snett, slut med det. Men som tur är så förändras ju en del folk, himla tur Becca, undra annars hur världen skulle ha sett ut, eller ja, inte för att det är världens paradis nu direkt. 

Känns som att jag stör mig på alla som är väldigt många maktstegar ovanför mig, för en del "toppmän" verkar allt bara handla om kärnkraft och lägga-ner-så-mycket-pengar-som-möjligt på militären. Störande, borde vara lite mer "miljö och fred". Och så sitter man här och har lika mycket att säga till om som en mygga, inte för att dom har nått att säga till om då men ändå.

Kommentarer
Postat av: becca!

HAHAHAHAHAH!!

2008-10-25 @ 00:53:33
URL: http://[email protected]
Postat av: JAG KAN VITTNA! (om beccas mobbig alltså, xP)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAA! ALLTSÅ!!!! JAG DÖR! HAHAHAHAHHAHAAHHAHA

2008-10-25 @ 17:01:14
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0