en känsla, flera känslor

Jag tar tillbaks lite av det jag skrev igår, för idag snöade det igen och det snöade fint! Det var snöade mycket och när det var mörk, vilket betydde att det blev ännu finare (och man blev inte deprimerad). Man fick bara lust att gå ut och göra snöänglar (Sofia ringde en kompis och bad hon komma och hämta henne så dom kunde göra snögubbar, nått i den stilen). Mm, och så fick man sån där myskänsla, inte helt känslolös än :)

Men imorgon kommer jag förmodligen klaga över att all den "fina" snön är borta och svära över snön och att det är halt och kallt, men man får väl se, det är kanske "strålande väder" ute imorrn.

Jag ska gå och leta reda på en sån där fingerborg som man har när man syr för jag har typ skavsår på min tumme nu eftersom min älskade mobil är i toppskick och "spaken" inte fungerar, så kan bland annat inte läsa långa sms jämt. Störande, dagens ilandsproblem (visst heter det så?).
Äh.

Idéer till vad vi kan klä ut sig till på halloween ? För när man väl kan klä ut sig så ska man passa på, tyck ja! Tio gånger roligare.

Kommentarer
Postat av: becca!

ETT FÅR HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH

2008-10-30 @ 10:25:05
URL: http://[email protected]
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommetera min blogg! ;):)

2008-10-30 @ 10:41:59
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Men jag tycker (som jag också skrev i sms:et) att du kan komma efter du vart i stan! :) Så kan du ju också passa på att sova här. Perfekt! ;)



Men ellerhur!? Vafan ska man köpa liktsom? Eller vad ska man göra, UTAN att dom blir missnöjda? (vad jag än köper eller gör känns det som att alla blir missnöjda, vad gör jag för fel?) Har faktiskt köpt en present redan, vilket är bra när jag annars brukar vara ute dan innan typ! (om jag äns köper alls ^^)

2008-10-30 @ 11:47:31
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja! synd då att jag tar minst två år på mig att sticka EN mössa! hm.. om jag börjar nu, så har jag mössor till hela familjen (mamma, pappa, billy, therese denna gång) år 2016!! och då har det säkert slutat snöat i sverige så då är det ingen mening att gå runt med mössa.

2008-10-30 @ 14:25:23
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Becca!

Haha NEJ ingen basket för min del! men jag kan ju kolla:D



Jo toves idee lät nog bra!

2008-10-30 @ 14:35:01
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: C'

jag tycker superhjältar var ett bra förslag! :D

dock har jag ingen sån utstyrsel i garderoben, men man kan ju inprovisera! ;)

2008-10-30 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0