hm, eh ja...

Den här veckan har jag hittills gjort typ det vanliga, ridit, tränat... och ridit lite mer:) Och så har jag haft lite allmänt tråkigt så jag har då läst lite ovanligt mycket tidningar, och lyssnat på radion, hm. Och idag på radion så var det ett nyhetstest som jag lyssnade på och försökte då att komma på svaren och kunde då faktiskt några, vilket jag inte trodde (kände mig ovanligt smart då, och jag hade inte på mig glasögonen)! Och resultatet för att man har läst och lyssnat på radion mycket var att jag då kände mig som en väldigt tråkig person...eh ja, bara iaf ni ville veta.
Men ja, nu tror väl alla att jag inte har nått annat för mig än att läsa tidningen... vilket jag inte har heller... eller nja, som tur är har jag väl det:) Men som sagt, om ni har lite småtråkigt de närmsta dagarna så hör av er för då är vi ju två! Tror jag iaf än så länge...får se om det blir nån resa till Skåne:)
Ja, men hej då så länge:)


Kommentarer
Postat av: Tove

hahahaha



din blogg borde heta något i stil med "radio och tv, nej jag menar tidningar"



hahahhaaa! men vi gör något i dag! men du lär väl inte vara vid datorn i dag så jag får väl skicka ett sms, men du lär väl inte ha mobilen med dig (:@) så jag får väl ringa.. -.- :P

2008-07-19 @ 11:55:45
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0