Now it starts again.

Som ni ser så var det ett tag sen jag uppdaterade här, så gör väl ett försök att tänka ut några intressanta meningar att skriva. Världen går väl knappast under bara för att jag inte skriver här så.

So, here it comes!
Denna sista vecka på sommaren så har jag spenderat några dagar i fjällen, käkat tårta (och diverse onyttiga saker) och tagit upp grönsaker (dock med vissa små problem, pappa idiotförklarade mig typ tjugo gånger för att jag inte kunde se skillnad på blomkål och vitkål. Men hallå, vem kan det? Allt är ju grönt! Okej, jag är blond). Men nu får man ju iaf se resultatet av allt hårt slit och alla de timmar som man la ner för att så grönsakerna! Hrm, nja, jag har typ gjort 0,01 % av allt, om ens det. Det ligger ju inte direkt högst upp på min lista med viktigaste-sakerna-som-jag-prioterar. Fast å ena sidan, det är ju tio gånger bättre att vi odlar det här än att man köper broccoli från andra sidan jorden som har åkt x antal varv runt jorden och har besprutats med x antal kg gift. Så det ligger kanske ganska högt upp på min lista ändå, även fast det är sjukt tråkigt ibland;) Men förutom det här och lite mer, så har jag ju vrållängtat till skolan. Ehe, eller så inte. Känns som om det kommer att bli en aning tomt, men man vänjer sig väl hoppas jag. Äh, man ska väl inte sura, då blir det ju bara pannkaka av allt, lycka till alla ni som börjar gymnasiet nu!

Och *"^#%*" ifall ni inte hör av er! (jag har pengar på mobilen nu, så ni vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0